måndag


Okej förlåt bloggen men hade faktiskt tänkt skriva ett inlägg innan jag drog hemifrån idag men jag fick aldrig den tiden liksom. men nu är jag hemma efter att varit på stan i några timmar med Madde som jag inte träffat på skit länge och agge dårå. sköna brudar det där. och nu är jag förjävla hungrig alltså så jag döör. var typ världens längsta kö på mcdonalds så pallade inte. jag får fixa något här hemma snart istället i hopp om att den maten inte blir riktigt lika misslyckad som lunchen jag gjorde idag HAHAHAH kalla makaroner och halv stekta korvar uuuuusch! jag kan inte laga mat </3

påå lördag äre kulturnatten och kan inte fatta att det är ett år sen sist. galet fan! minns det som igår typ men är nog med madde det här året istället först på stan sen får vi se om vi hittar något ruligt folk till kvällen. men ehs, det gör vi alltid.

pyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0