min lördag


Alltså, tycker seriöst det är ganska tragiskt att man inte kan gå i shorts längre och knappt leggings heller. vill fortfarande ha sommar medans dom flesta andra längtar till vintern. men jag menar vilken normal person vill ha vinter ?! märktes tydligt igår att det inte är sommar längre efter att ha vart ute från typ tolv till två inatt så frös jag typ rumpan av mej. skulle dra ut för att träffa noa och några men blev helt cp så jag och my träffade payam istället så vi satt och chilla och snackade massa. my kom igentligen hit för att vi skulle dra till pottis med madde danne och några till men blev aldrig att vi drog dit sen. så vi var ute halva natten istället och jag somnade inte förens 5 sen imorse när my dragit hem så är gaalet jävla trött nu! fattar inte ens vad jag gör uppe? haha aja pusspåer vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0