@my's place

sitter hemma hos my i hennes soffa nurå och chillar galet vid hennes data så tänkte slänga in ett litet blogg inlägg medans jag endå har tillgång till data.
drog till henne runt tio igår kväll och var här några timmar snackade massa skit plus viktiga saker och målade naglarna haha. mina blev i guld vilket är för jävla snyggt alltså!
sen taggade vi till donken mitt i natten också och jaa jag vet att vi är fullt normala som ens kommer på en sån sak. eller inte. men vi satt där ett tag sen gick vi tillbaka hem till henne och la oss och typ vila eller liknande men vi somnade aldrig nån av oss så har alltså dygnat tills nu och är döds trött skulle kunna somna när som helst om jag bara ville haha men sånt har vi inte tid med! har andra planer idag ska väll dra hem om en stund och fixa mej sen träffa my efter att hon fixat en grej och dra med henne upp till gränby där vi förmodligen ska fixa ny foundation till mej ja jävlar!

nuu har hon nog duschat klart såå vi höres puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0