onsdag

vaknade runt 8 imorse då jag gick upp och fixa lite grejer sen somnade jag om och vakna någon timme senare.
igår träffade jag ju my och vi satte oss och snacka lite skit och sånt därt. sen åkte vi ner till stan en snabbis trots jag hatar det men för att träffa rikard och hans två kompisar typ anton och joel eller vad fan dom hette hahaha snällt att jag lägger namnen på minnet också! nej men så vi var på burger king med dom en stund hade inget annat val men garva en hel del iaf. men vafan vem i helvete förkortar burgerking men bk?!? rikard gör. hahha men seriöst varken jag eller my fattade så men aja vi är ju som vi är så.

by the way så är danni hemma nu äntligen och hade tydligen varit en jävla massa snygga killar som flörtade där i bulgarien såå vafan jag joinar nästa gång och tar med mej en hem. HAHA! sjuk ? ja jo jag vet.

ska väll ta och avrunda det här inlägget nu lite för jag har viktigare saker för mej än att blogga hela dagarna. haha som om jag gör det ? nej hahaha men hejdå.


- Smile bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0