no life i guess


1.vilket namn är ditt mellannamn? Sara Louise
2. Vilken tid gick du upp i morse? ungefär halv tio
3. Är du i ett förhållande nu? nje
4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? –
5. Om nej, vem var du tillsammans med sist? pass. vill inte tänka på det
6. Får man fråga varför det tog slut? – älska honom aldrig som jag trodde att jag gjorde
7. Har du haft ett seriöst förhållande? – ja
8. Vem vet mest om dig? – Amanda
9. Vad gör du på fredagskvällar ? – super skallen av mej! hahah okej nej men kompisar
10. Bästa filmen du någonsin har sett? vet ej
11. Har du haft sex med fler än 2 personer? ja
12. Har du någonsin varit full? - jaaaaa
13. Har du testat droger? – nej
14. Röker du? – nej
15. Snusar du? – nej
16. Saknar du någon just nu? – för mycket
17. Hur mår du idag? –  helt okej fast lite irriterad
18. Har du testat att röka någon gång? – men ja
19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? – höll på att missa bussen, var i pain skolan, firade syster
20. Bästa minnet från sommaren? – finns många !
21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? - haha men typ jag venne
22. När var du där? – 
23. Är du rasist? – nej
24. Har du helt svenskt ursprung? – ja
25. Om nej, vart kommer du ifrån? -
26. Föredrar du svenska eller utländska killar? –  svenska. men finns få undantag
27. Ser du fram emot någonting just nu? – ehm ah typ
28. Sköter du skolan? – kan jag inte påstå
29. Vad hade du för betyg förra terminen? – men suuuug
30. Vad är det bästa du fått på ett prov? – VG tror jag
31. Vilket ämne var det? – minns intee
32. Har du fått IG på ett prov? – mjaa
33. Har du spelat/spelar du i ett band? – nej
34. Anser du dig vara intelligent? – haha nje
35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? – när man var liten
37. Har du mått jättedåligt psykiskt? – ja det har jag
38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? – tyvärr men inget jag gör idag
39. Har du haft sömnproblem? – nje
40. Hur ofta gråter du? – då och då
41. Vad gör du när du mår dåligt? – gråter förmodligen
42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? – amanda helst
43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? - haha nej
44. Vilken klass går du i nu? – vet inte vad den heter haha ree
45. Vilken skola? – uven
46. Har du varit otrogen någon gång? – nej
47. Har någon varit otrogen mot dig? – tror inte det
48. Är du stolt över dig själv? – ibland iaf
49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? – oj jag venne
50. Vad får du ofta komplimanger för? – mina ögon
51. Har du lätt att få folk att skratta? – jarrå ibland

52. Cider eller öl? – cider!
53. Har du några talanger? – venne
54. Vet du om någon är kär i dig? – jag vet mycket jag
55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? - jarrå
56. Vad står det i ditt senaste sms? – ''haha men jag menade om du ville, men ta med någon annan då''
57. Hur lång är du? - 163 cm
58. Hur mycket väger du? – ingen aning
59. Vilken storlek har du på kläder? – olika

60. Har du svarat ärligt på alla frågorna? ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0