fredag den 13 idag

jag tog en tur till enköping i tisdags och träffade jimmy, trevligt som fan men åkte hem sen samma kväll och efter det minns jag fan inte vad jag gjorde haha är helt borta i dagarna. tror jag åkte hem och somnade och på onsdagen åkte jag hem till my och vi träffa jesper en stund. när han dragit hem skulle jag egentligen hem och sova men blev inte så för jag drog hem till johan en stund istället, bara nån timme typ. sov sen hos erika vilket var precis i närheten för att jag var lat och inte orkade gå hem mitt i natten. haha dock blev jag väckt av lilla elias runt 6 på morgonen igår så åt frukost med dom då sen drog jag mig hemåt för att ladda mobilen som hade dött under natten och sova en stund till. sov lite till och från igår men vaknade halv tolv idag iallafall och försöker få tag i my nu som jag ska vara med under kvällen som det är tänkt. duschade precis nyss och jag läär klä på mig nu och sätta i löshåret vilket var längesen, har saknat det så otroligt! haha pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0