fullt upp

Kändes som jag frågade halva sverige om någon kunde träffa mig igår haha men tillslut så mötte jag upp My A på stan och efter en stund mötte vi upp Tina på stora torget och tog bussen till eriksberg till My's lägenhet. vi satt och drev med folk på chatroulette ett tag haha skitkul, sen drog jag mig hemåt och åt sen efter det åkte jag hem till My M och chillade tyyp två sekunder? haha sen blev det stan igen för att träffa Jesper och Dennis där. vi gjorde inte speciellt mycket, blev utkastade från max och satt på station resten av tiden tills dom drog hem och vi med. deckade ganska fort sen och vaknade nu för en timme sedan. såatte ska väll fixa någon frulle eller så tror jag, men funderar på den goda pizza salladen från igår hihi aja, pussen.

Förresten kommer jag ha fullt upp alla dagar den här veckan om det blir som tänkt så vi får se hur mycket jag kommer hinna blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0