rööööööj föfan

Fyfan, aldrig vart med om värre, JAG HATAR DETTA VÄDRET.
håller på och bli galen seriöst för har aldrig frysit så mycket någonsin som jag gjort igår och idag. bortsätt från nyår då men iallafall, stod först och väntade på bussen till my på stan vid vaksala i ungefär 45 minuter innan jag och många ndra började inse att den nog aldrig skulle komma pga det där som hänt vid stadshuset tydligen. så jag började gå upp mot fyra mackarna istället då jag inte hade något val där jag tillslut kunde värma mig ett tag innan my mötte mig där och vi gick hem till henne. vet inte riktigt hur länge vi var hos henne sen innan vi drog till vassunda hem till martin på fest där även dennis, patrik, linnea och många fler trevliga personer var. lagom fulla och glada och kul hade vi! sen tog vi första bussen hem vid 6 imorse efter att ha dygnat och nu sitter jag i min säng hemma och fryser fortfarande! ska nog krypa under täcket och sova några timmar och se om jag orkar ta mig ut något mera ikväll, fast jo om jag får en känsla av att det kan bli jävligt värt det så visst men annars tror jag att jag hellre stannar inne haha. det visar sig väll, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0