på senaste

Hej & förlåt för sämst update! men jag kom hem ganska nyss så nu hinner jag uppdatera lite.


fredagskvällen spenderade jag som sagt i enköping hos Jimmy men sov aldrig kvar så när jag kom in till uppsala igen blev jag upphämtad utav Anders och vi drog till bälinge. där spenderade jag natten istället och dagen efter fick jag skjuts in till staden igen och upp till gränby centrum. fixade lite grejor sen gick jag hem till syster min och stannade där tills kvällen, vi såg på två filmer och åt skräpmat och snackade lite allmänt bara haha myys! mötte upp Kim på vägen hem men han drog hemåt sen samma kväll sen så då gick jag och sov.

på söndagen träffade jag My en snabbis sen igår så tog jag bussen till knutby till Kevin. var tänkt att jag skulle hem samma dag men sov kvar där tills idag och kom som sagt hem för ett tag sen, grymt! hade det riktigt latch med han och hans brorsor hahah ohja. och jag älskar hans misse! mmmyes!
vad jag ska göra idag resten utav dagen är oklart men nånting blir det väll eller så tar jag det bara lugnt och laddar inför imorgon då min älskling Amanda kommer hit. möter nog henne på stan vid 12 tror jag, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0