dom senaste dagarna

Shoppingen med Amanda i onsdags var typ värdelös för vi hitta ingenting i nån av alla miljoner affärer vi gick i så tillslut hamna vi på donken där vi träffade på Sussi som iallafall jag inte sett sen sommaren 2010 tror jag och efter det drog vi mot centralen där jag lämnade Amanda vid bussen och sen drog vidare till heidenstam och träffade My. vi gick hem till henne och fixa oss lite sen vidare till salabacke där vi träffade Niclas och Jimmie och med dom spenderade vi sedan några timmar av torsdagskvällen tills vi drog till stan lite senare och satt och luffade på max en stund innan Mattias och Jocke skulle hem från krogen då vi joinade dom till knivsta. vi sov kvar där sen eller sov vet jag inte för Mattias fick för sig att han skulle cykla hem mitt i natten eller nåt så han gjorde det så fick sova själv tillslut i en jävla vattensäng men den var rätt skön måste jag fan erkänna ehehe. men vi sov bara 3 och en halv timme sen blev det upptåget in till stan där vi drog oss åt olika håll och möttes vid 5 igen på stationen och tog bussen till heby hem till Strandberg. massa folk där och efter det träffa vi först Jesper och Dennis på stan snabbis sen Pelle en stund påväg till bussen sen drog jag bara hem och sov några timmar som var behövligt! nu är jag rätt pigg iallafall så kan rööja ikväll igen hahaha men vart vet jag inte det får vi se!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0