F ♥ E

Det är svårt för mig att kunna förklara min kärlek till dig gumman men låt mig försöka så gott det går här och nu.
vi har inte haft en helt rak väg framför oss för det har gått upp och ner utan att det riktigt varit meningen. jag vet att jag inte varit den bästa för dig i alla lägen och du skulle nog klara dig så mycket bättre utan mig men jag diggar dig för precis den och det du är och skulle inte klara av ett andetag utan dig vid min sida. jag vet mycket väl att du inte alltid stått här för mig men det är mitt eget fel för jag svek dig då, inte tvärtom. det är förståeligt om du inte orkar med mig men ett liv utan min prinsessa är som ett liv utan någonting. vilsen utan dig. skulle inte klara mig ens fem sekunder om du valde att gå ifrån mig igen. som sagt har vi haft det fram och tillbaka men det har alltid varit vi på nåt sätt endå. vi behöver inte spendera varje dag med varandra för att förstå att vi är soulmates för det kommer vi alltid vara du är min andra vinge. spelarroll om vi bråkar ibland och om vi har våra olika åsikter och att vi knappt har så jätte bra kontakt längre för vi hittar alltid tillbaka till varandra i slutändan för det som inte dödar stärker oss bara och jag är oändligt glad för det! har absolut inte funnits där för dig jämt och ständigt när du behövt mig mer än något annat och jag hatar mig själv för det jag menar, hur tänkte jag? vi är menade att vara dom vi är och att vara sådär otroligt galna tillsammans när vi ses. hahah jag älskart! även om jag inte kan visa för hela världen hur underbar du är och hur mycket som du betyder så vill jag att du tar åt dig utav varenda litet ord jag skriver från mitt hjärta. du är värd allt och ännu mera bara så du vet det min fina. glöm aldrig mig!
Felicia min vän, du är så älskad.
/ din Emelie
Det är svårt för mig att kunna förklara min kärlek till dig gumman men låt mig försöka så gott det går här och nu.
vi har inte haft en helt rak väg framför oss för det har gått upp och ner utan att det riktigt varit meningen. jag vet att jag inte varit den bästa för dig i alla lägen och du skulle nog klara dig så mycket bättre utan mig men jag diggar dig för precis den och det du är och skulle inte klara av ett andetag utan dig vid min sida. jag vet mycket väl att du inte alltid stått här för mig men det är mitt eget fel för jag svek dig då, inte tvärtom. det är förståeligt om du inte orkar med mig men ett liv utan min prinsessa är som ett liv utan någonting. vilsen utan dig. skulle inte klara mig ens fem sekunder om du valde att gå ifrån mig igen. som sagt har vi haft det fram och tillbaka men det har alltid varit vi på nåt sätt endå. vi behöver inte spendera varje dag med varandra för att förstå att vi är soulmates för det kommer vi alltid vara du är min andra vinge. spelarroll om vi bråkar ibland och om vi har våra olika åsikter och att vi knappt har så jätte bra kontakt längre för vi hittar alltid tillbaka till varandra i slutändan för det som inte dödar stärker oss bara och jag är oändligt glad för det! har absolut inte funnits där för dig jämt och ständigt när du behövt mig mer än något annat och jag hatar mig själv för det jag menar, hur tänkte jag? vi är menade att vara dom vi är och att vara sådär otroligt galna tillsammans när vi ses. hahah jag älskart! även om jag inte kan visa för hela världen hur underbar du är och hur mycket som du betyder så vill jag att du tar åt dig utav varenda litet ord jag skriver från mitt hjärta. du är värd allt och ännu mera bara så du vet det min fina. glöm aldrig mig!
Felicia min vän, du är så älskad.
/ din Emelie

Kommentarer
Postat av: Fliss

fan vad jag älskar dig hjärtat <3 , du ska veta att jag alltid kommer finnas där för dig!! vet att jag aldrig kan vara i uppsala längre :( men vi får ta och ses i knivsta lr hemma hos mig isånnafall :* och jag lovar fast vi bråkar så blir det vi igen ändå så , alla bråkar så äre!! du e en underbar vän.. förlåt om jag nästan aldrig fanns för dig,.. ska försöka bättra mig.. du ska veta vilken bra person jag blivit på sista tiden.. jag har blivit helt anorlunda på ett bra sätt!! <3 älskar dig min ängel <3

2012-02-25 @ 21:46:36
URL: http://fmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0