fredag kväll

Uppdaterade endast med ett kärleks inlägg tillägnat min flicka tidigare idag och sen har jag inte haft tid för mer. ledsen för det men nu tänkte jag bara skriva att jag sitter helt sjukt mätt och väntar på att Mysan ska komma till mig om en liten stund när hon är klar med allt fix. borde faktiskt också fixa mig men har ingen ork så jag väntar lite till haha!
Igår var vi hemma hos henne med Robin också och har nog aldrig hört någon kille sjunga så bra på singstar som han gjorde, helt sjukt. haha sen drog jag och Robin mot sista bussen från stan mitt i natten men hann bara hem och sen fick jag vända och börja gå ner mot stan igen för att hämta upp stackarn eftersom han missa sista bussen hem och vem fan pallar sitta på centralen i typ 3 - 4 timmar själv tills bussarna börjar gå igen haha? vi får se vad som händer nu ikväll för inte fan tänker jag sitta hemma en fredagkväll själv depprimerad iallafall så fan heller! rrööööööööjjj ska det bli!
Nu är hon tydligen påväg hit så lääär ju avsluta här men vi hörs! pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0