fredag 10/2

Okeeeeeeeeej,, detta funkar verkligen inte. sitter och snackar med my på msn just nu och vi är skapligt över speedade. hejdrygatjejer.se , elleer nåt. iallafall tänker inte berätta varför men våra planer om södertälje blir nog inte av i helgen istället ska vi hitta på annat troligtvis.

För övrigt har jag vart uppe på gränby idag och fick med mig en super söt klänning och en stickad tröja hem. bilder kommer kanske sen. var egentligen inte meningen att jag skulle shoppa där men det blev två saker endå som jag helt enkelt inte kunde ha klarat mig utan för då hade jag haft dom i tankarna fortfarande och aldrig kunna släppt det hahaha.
Var även iväg och fixade mig en praoplats på Toys 'R' Us igår. har sagt länge att jag skulle fixa det och nu äre
gjort efter mycket om och men så jag börjar på tisdag nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0