helgen



Tjaaaaaaaaaaa .
min fredag började inte bra eftersom jag satt forever alone hemma och hade inga planer vilket var första helgen på flera månader så usch dislike. å andra sidan vände det helt random sen när Tommy skrev och fråga om jag ville på fest i alsike så ringde upp my och vi fick riktig panik pga att bussarna gick så in i helvetes nära varandra att vi höll på att missa osvosv. men vi hann iaf precis och när vi kommer dit möter Tommy och sebbe oss efter en bit och festen hade dött ut lite lagom tills vi kom såklart men en del trevligt folk där och vi fick ta sista bussen därifrån sen med men blev tvugna att hoppa av en hållplats tidigare än centralen och eftersom stadsbussarna inte hade börjat gå än så fick vi gå hem. deckade så fort vi kom hem till mig och sov tre - fyra timmar nånting bara så är ganska död nu men väntar på att Sebastian ska komma till mig lite senare, myyyyyyys.


Big love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0