torsdag

- Saknade älskade mobil som är på lagning..<3

Hejsan. ställde klockan på 1 idag gick upp då och fixade mig sen drog och träffade My och det slutade med att vi fick skjuts upp till gränby så vi gick runt där ett tag och drog upp gamla minnen. sedan kom hennes pappa upp dit så vi drog in på kvantum och handlade sen så åkte dom hemåt och jag drog till gränby och träffade Linus istället en stund. satte oss i snön vilket inte var alltför smart eftersom nu har jag redan börjat få hosta och var snorig redan sen innan haha kuul. + att jag blev blöööt huhu men vad hade jag annars förväntat mig för resultat? aja ska träffa My imorgon igen och göra nå men är inte direkt orolig för vad för vi kommer alltid på nåt! som till exempel idag då vi bestämde oss för att göra en people makeover på några som vi känner hahaha. nämner dock inga namn men det behövs haha men typ..

Men aaah...har inget mera att säga för stunden så vi höres bitches!


Big love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0