dålig update förklaring

17/2 - 12 , ily
Jäääääävlar! i helgen har jag haft helt fullt upp så inte pallat och knappt kunnat uppdatera nånting. i fredags drog jag in till staden för att möta upp finaste Sebbe på centralen och vi drog hem direkt då och sen dess har han stannat hos mig tills idag då jag joinade till central för att lämna honom och sen hem igen. fick riktigt tråkigt då eftersom har man spenderat flera dagar med en och samma person så vill man inte att den ska hem sen tillslut. men hade inget val och nu sitter jag ensam här. har dock varit upp till gränby centrum en stund idag med syster och Diana fixade lite mat där också men är iaf hemma nu och hade tänkt träffa my nu senare men blir inte av eftersom hon tyvärr har feber fortf. så får se vad jag hittar på istället. tror det blir ännu en lugn kväll för mig idag.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0