februari 6 - 7

- oooold.
Måndag kväll dvs igår så tog jag bussen till stan rätt sent och sen vidare till flogsta där Daniel mötte upp mig så vi gick hem till honom och körde på tre filmer i rad. haha mycket för mig som brukar kunna decka efter typ en halv film hahaha! men jag klarade det och missa sista bussen hem så blev kvar där över natten med fast vi deckade inte på ett bra tag men sov tills strax efter ett sen om man inte räknar med den lilla stunden då vi vaknade runt halv nio. drog hem idag med bussen strax före två eller nåt sånt var den väll och nu sitter jag och gör absolut ingenting hade tänkt att träffa my men kanske blir senare istället vi får se.


Big love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0