dygnat igen

Hejhej jag har då dygnat tillsammans med My hela natten för att jag inte tyckte det var någon idé att gå och lägga sig när klockan blivit för mycket för att jag sen skulle orka upp till att träffa Alexander snart. kanske inte så jätte smart med tanke på allt jag ska göra idag men alltså,, han kommer till mig snarty eller ah om ungefär nån timme nästan skulle jag tro. My drog iallafall till tandläkaren nyss så nu sitter jag forever alone en stund haha. men hon kommer tillbaka sen och tror att dom båda stannar tills två ungefär då jag ska ner mot central och möta Louise! gissa hur mycket jag saknat den bruden?!?!? helt gaalet. inte träffats sen i 7an då vi var väldigt tajta och nu ska vi äntligen ses igen! hon stannar här hos mig tills på söndag så därför kommer jag inte att uppdatera nånting under den tiden hon är här men det tror jag ni förstår.
peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0