fredag, lördag, söndag

Kommer knappt ihåg nånting av dom senaste dagarna men det jag minns är att jag och My dygnade hemma hos henne fredags natten och bestämde oss för att dagen efter skulle vi köpa energitabletter & red bull för att kunna hålla oss vakna då vi skulle göra en massa. drog även till donken mitt i natten och när vi kom tillbaka hem till henne var vi rätt hyper i några timmar. tror att fredagen blev den bästa dagen i våra liv. och dessutom fick jag träffa Sarah och Nathalie en stund igår med när dom endå skulle till uppsala. har inte träffat min Sarah eller Nathalie på grymt länge så det var kul att se dom igen. var meningen att senare den dagen skulle vi till släkten och fira nån men deckade när jag kom hem och vaknade inte förens 11 på kvällen sen så joinade aldrig dit alltså och det blev ingenting med det som jag och Mysan hade bestämt. gick upp och åt lite sen somna jag igen och vaknade nu för lite mer än en timme sedan. pallar knappt göra nånting idag fast att jag är utvilad nu så får väll ta det lite lugnt för en gångs skull.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0