min födelsedag

14 januari idag = jag fyller år.

därför det sugit med uppdatering. först gick jag upp och gjorde min egna tårta som var helgod hiho. sen så kom mina systrar med familjer för att fira mig och däremellan hann jag snacka tele med farmor och farfar och tacka för det jag fick utav dom. senare sen runt halv 5 drog jag mot stan och centralen och mötte upp tessi så drog vi till heby hem till danne. vi stannade inte där så länge pga en del olika saker men danne joinade oss till bussen runt 9 iallafall. rätt skönt att vara hemma och kunna få sova snart faktiskt om jag ska vara ärlig.
17 bast nu vilket betyder bara ett år kvar till 18. gaassssh vad jag längtar redan haha!



My fyllde igår också grattis stumpan! vi ska rööööjjja krogen nästa år! woooooohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0