2012 - nytt år, nya möjligheter

Fetaste festen hemma hos Agge i knivsta igår ja jävlar! blev inte festen vi tänkt först så istället blev det tåget till knivsta men det lider inte jag av för jag fick fira in nya året med folk jag diggar till tusen så de latch somfan! fast fick sitta på central i uppsala och frysa till döds i mer än en timme innan tåget kom in på spår 4. bara tur att jag hade My att sancka med under den tiden sen fick vi gå en bit med från det att vi gick av tåget så typ tappa känseln i bena och fötterna hahaah. iallafall, nyårsafton kunde inte blivit bättre! nu äre 2012 vilket känns förjävla konstigt att säga men nytt år, nya möjligheter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0