två senaste dagarna

Jag träffade My A en stund igår hon kom hit sen följde jag med henne en bit hem och drog sedan till min syster. var sen där resten av kvällen vi kollade på en film och sen hörde My M av sig så drog och mötte henne vid gränby ungefär. vi taggade hem till mig pga det kalla vädret så satt här hemma och gnällde båda två vi försökte fixa hit någon att umgås med i brist på annat haha. tillslut kom Bill så vi satte på filmen hur många lingon finns det i världen. vi alla hade sett den förut men jag och My satt och as garva medans Bill typ sov hahaha socialt! vi dygnade så My drog hem vid halv 6 nånting imorse och jag och Bill deckade här nästan direkt då. så galet jävla trött och fick endå bara sova 3 timmar sen gick vi upp och han drog hem. resten av dagen fram tills cirkus fem spenderade jag med My A då hon kom hit igen. vi försökte till och med laga mat till oss själva trots vi kanske inte är bäst men vi har för jävla skön humor tillsammans iallafall! haha och efter det så tog jag en promenad upp till gränby centrum och träffade Mattias däär. han skulle köpa nå kläder men va för negativ till allt så det sluta med att vi åkte hem till mig istället bara nån timme innan han drog tillbaka till stockholm för att jobba.
Får alltså se vart den här kvällen slutar men känner att jag haft galet mycket socialt umgänge på bara två dagar haha och måste dessutom upp imorgon för att vara barnvakt till min söta systerdotter som jag precis lovat så kanske blir sängen tidigt ikväll jag vet inte.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0