man mår som man förtjänar

Tjenare Bloggen!
Haha, jag sa att jag inte skulle uppdatera förens imorgon när Louise åkt hem men nu åkte hon hem redan idag pga att ingen av oss ville upp så tidigt imorgon för att hon skulle kunna ta bussen från central 11 så. men har haft en helgrym tid med henne nu i helgen iaf! efter tre år av längtan så mötte jag äntligen upp henne på central medans My och Alle var och fixa annat sen träffade vi dom på stan och alle följde med mig och Louise till årstahallen för att handla lite så vi var rätt smarta och tog 4an direkt dit istället medans My och Dennis taggade till henne en snabbis. Louise var ju skit förvirrad haha gumman! vi satte på en beck film när vi kom hem i väntan på att My och Dennis skulle höra av sig om att dom var klara.
kvällen slutade hemma hos My där vi hade tänkt vara bara tills vi skulle ner på stan senare men blev aldrig som tänkt eftersom Alle stackarn satt i badrummet och spydde medans jag och Louise låg typ deckade i soffan på varandra hahaha! vi kom aldrig till stan alltså. jag och Louise började gå hemåt och köpte lite från mcdonalds påvägen sen deckade vi nästan direkt.
inte så överdrivet kul att se en del bilder idag som vi tog igår vafan haha man känner sig ju mycket snyggare på bild när man är full än vad man egentligen är och endå har jag inte sett alla än! för resten har My men kan nog bjuda på några sen när jag fått dom om dom blivit helt okej.
Nu: träffa Pelin så vi hörs senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0