blod är tjockare än vatten

Ibland undrar varför vi inte är vänner längre. men sen så sakta kommer det tillbaka det som fick oss att gå åt olika håll. vi brukade inte säga att vi var bästavänner men det behövdes inte heller för vi visste endå. varje gång vi var ledsna eller när vi var hyper utav glädje, det spelade ingen roll vad för då var det alltid varandra vi vände oss till. kan man bli galen utav saknad? jag tror fan det för jag behöver en vän som du i mitt liv. kommer du ihåg när vi skulle till stan och käka kebab och vi satte oss vid fönstret just bara för att kunna kolla efter snygga killar och betygsätta dom sen? och när du skulle skjutsa mig på din moppe för att vi skulle till siggefora en kväll sommaren 2011 och träffa Jocke, Oscar och alla dom men jag var livrädd när vi åkte på grusvägen och flippade sönder? och även då vi hade köpt en varsin coca coola inne på hemköp och när dom var slut försökte vi träffa soppkorgen? sen när vi skulle till fyrispark med tjejerna och det blev så failat att vi till och med fick våra pengar tillbaka? hahaha! åh, kan inte sätta ord på vad allt det och mycket mer vi gjort betyder för mig. skulle aldrig nånsin kunna offra känslan av att vara med dig i utbyte mot annat. tänk att en idiot som han fick oss att glida isär och gå vidare var för sig och bryta kontakten? varför väljer man att tro på den man hade känslor för då istället för att tro på den som stod en närmast? det är helt sjukt och jag vet att du inte kommer tillbaka oavsätt vad jag lovar dig och de är förståeligt men du gjorde också fel och en andra chans från dig är nog bara att glömma. allt det här är på grund av honom, en kille som inte är värd varken dig eller mig eller nånting annat efter vad han gjort. men jag vill bara att du ska veta att även fast du har lämnat mig så har du inte lämnat mitt hjärta och kommer aldrig att göra, jag saknar dig...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0