lördagen

Min lördag var rätt chill endå, minns att jag trodde jag skulle döö efter att jag kom hem från gränby då jag inte hade något att göra men drog hem till min syster då en stund där hon fixade med mitt hår sen drog jag och mötte upp my vid fyra mackarna och efter det gick vi mot stan. först så blev det inte festen i flogsta som vi hade tänkt utan vi drog runt på hela stan istället, luffade på max, och sen kom payam en stund med. vi skulle dra till massa olika ställen hit och dit, björklinge, gottsunda, örsundsbro osvosv. men slutade i soffan på festen i flogsta iallafall sen hahaha. vi spelade lite truth or dare med Jocke och Philip på mobilen, nån jävla app jag laddat ner förut men aldrig användt. drack lite till sen drog jag hemåt med bussen på morgonen och var hemma strax efter 9 imorse då jag somnade dirr och vaknade efter 6 nu på kvällen så får se om jag lyckas somna ikväll nu då, men tror det. kvällen var lyckad och nu ska jag dra och snacka lite med resten av folket i huset byebye!


Ska förresten börja med 'dagens bild' på bloggen, just so you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0