måndag, tisdag

- Hemma hos Felicia.
Hejhej fina bloggläsare! hann aldrig blogga om dagen igår så jag gör det nu istället. Jacob kom hit en liten stund mellan ..ah komer inte ihåg tiderna nu bara för det haha men det var väll sisådär två timmar iallafall. riktigt trevligt och när jag följt honom till bussen så satt jag vid datan i stort sätt tills jag somnade på kvällen sen.


idag skulle jag ha dragit på möte i stan nu på dagen egentligen fast det blev inte så endå, men jag hoppas att kvällens planer funkar iallafall. och om dom gör det så är det bio som gäller! känns som hundra år sen sist så ska bli latch. ska gå dit med Markus och vi ska nog se antingen ''en gång i phuket'' eller ''W.E'' jag vill nog mest den andra men vi får se om vi hinner dit tills den börjar annars får vi köra på ''en gång i phuket''.
tänkte lägga upp trailers till dom här men nu orkar jag inte längre så skitsamma hahaah. aja, blir väll att dunka musik och sminka mig snart då, possposs.

Kommentarer
Postat av: Fliss

en gång i phuket e skita bra :d <3

2012-03-27 @ 15:49:45
URL: http://sundgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0