måndag

drog ju till stan och hem till gustav igår kväll och kolla film, sen fick jag gå hem runt 1 eftersom han blev tvungen att dra iväg på nattjour (stavning?) helt oplanerat och min buss hade slutat gå så hade inget annat val.
idag har jag iallafall vart hos syster en stund och åt middag där så det var mys. kom hem för en liten stund sen och borde nog sova nu snart tror jag. för ska upp vid halv 11 imorgon och med tanke på att jag var rätt död när jag blev väckt vid 12 idag så är det nog en bra idé att sova så snart som möjligt.
imorgon ska jag iallafall på nåt möte och innan det äta lunch med mami på stan. längesen nu!
neej tror seriöst jag måste försöka slagga nu så pusshejjs.


- jääääävligt gammal bild!, enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0