tisdag

Fortfarande sjuk men kände mig rätt tvungen att gå till tandläkaren idag endå för att jag hade så ont i tanden pga att fyllningen dom la i förut gått bort men nu är det fixat igen och jag kommer kunna tugga även på höger sida haha! intresssssssant. tänker inte tråka ut er nu genom att berätta mer om det så för övrigt har dagen varit bra men natten tills idag var dock sämre då jag inte kunde sova alls nästan, var upp flera gånger osvosv. nu är vi inne på det intressanta spåret igen....... huh verkar inte ha speciellt mycket att skriva om men har precis ätit middag och ska väll bara ta det lugnt resten av kvällen så jag blir frisk till helgen och så. ha det bäst.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0