söndag

Söndag nu idag som snart slår om till måndag.
& den här helgen har det varit fullt ös hela tiden , fredagen har jag redan dragit upp i bloggen men på lördags kvällen igår så drog jag ner till stan och mötte upp my vid stads runt 9 typ sen vidare till flogsta där vi i stort sätt bara vände och åkte tillbaks till stan igen. dock inte med flit men sen satt vi på max i typ två timmar nästan och luffa tills vi egentligen skulle tillbaks till flogsta mitt i natten med sista bussen för att vara med kristian och martin tyyp men blev aldrig så för markus ringde och tjata på oss som fan så tillslut drog vi dit istället, gick från stan till gränby i det jävla vädret så man typ tappa känseln i kroppen haha... när vi var där sen så kom simon och robin också efter krogen men dom var inte så sociala haha deckade båda två tror jag. så my jag och markus la oss 3 pers i en fucking 90 säng och halvt somnade men vi var alltför övertrötta allihop så gick inge bra direkt vi bara låg och garva. började iallafall gå hemåt igen vid halv 8 imorse typ så fixa mat när jag kom in och sen blev det sängen och vaknade inte förens 2 nånting och fattade knappt vart jag var eller hur kvällen hade varit för var bra jävla borta i huvudet kan jag säga.
idag har det inte hänt nånting för jag har inte orkat mer än att gå till ica 20 minuter typ för är fett me sjuk och borde bara vila men får skylla mig själv lite eftersom jag varit ute och röjt i helgen då jag kanske borde ha vilat eller något men skitsamma. nu ska jag nog gå och lägga mig strax igen för behöver det känner jag + att jag har jätte ont i huvudet också så godnatt readers. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0