onsdag 14 mars

- gammal bild från ekeby 2. smygfottarN Felicia -.-
14 idag vilket betyder två hela månader sen jag fyllde år och alltså två månader mindre tills jag fyller 18 woohooo! ehm ja men iallafall,
Onsdag och jag taggade till stan och umgicks med min kära kusin ett tag för hade inte träffat henne på rätt länge men idag så. sen när hon drog sig hem igen så tog jag 102 till knivsta och träffade min Felicia hiho. inte sett henne på evigheter så det var fan dags och så värt det! gick runt halva knivsta och sen hem till bästa farmor och farfar en stund när vi endå var i närheten och tog massa bilder också men dom har hon inte hunnit skicka än så antar att jag får dom imorgon eller nåt och lägger väll upp dom senare. hamnade på samma buss som min granne på bussen hem från stan sen förresten så vi snackade en del om allt möjligt och nu sitter jag och är social på facebook med Amanda. treeeeeevlans det! ska väll försöka lägga mig snarty med fast att jag inte är ens lite trött men ska upp vid 9 typ imorgon så det behövs nog. soooo goodnight readers!
& Tackkk för en älskvärd dag tjejor, jag älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: Fliss

älskar dig hjärtat <3

2012-03-15 @ 11:06:44
URL: http://fmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0