stockholm stad

Sorry för sämst bloggning men har inte kunnat. jag åkte till knivsta i fredags för att träffa Felicia och jag slagga även där den kvällen, myyys. igår morse bestämde vi oss för att åka till sthlm som en inpulsgrej typ så vi fick skjuts till märsta och sen tog pendeln därifrån till sthlm tc. där gick vi runt i typ några timmar och sväär kände mig helt lost hahahahha hittar inte. träffade Petter som satt med oss en stund på burger king också sen drog vi och träffade nån kompis till Felicia som hette Max och hans syster och nån mer. aldrig träffat dom förut men skit roliga människor iallafall! tog tåget till märsta vid 10 nånting kanske på kvällen igår sen och blev hämtad där utav Felicias mamma som skjutsa mig till knivsta där jag fastnade på fest i några timmar tillsammans med Tommy, Jocke, Sebbe, Hampus och två tjejer jag aldrig träffat förut hemma hos Hampus plus att Tom kom sen en stund. drack ganska lagom bara med grymt sällskap sen åkte jag hem med bussen strax efter 1 inatt som Jocke och Tommy joinade mig till gulliga som dom är. deckade rätt snabbt när jag kom hem och vaknade väll runt 1 idag. tänkte dra till enköping snart och träffa Oskar men kommer väll hem ikväll igen så vi höres bitches! love to ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0