tisdag/onsdag

Igår -  Stan. kebab lunch. möte. banken & bankkort. två par nya skor. mcdonalds. vittinge. stan igen. hem snabbt. mcdonalds återigen. ute. hem o sova.


Det var en sammanfattning av gårdagen som var helt awesome! drog alltså till stan och fixade allt det där med mamma och så sen träffade jag my och vi löste allting som varit kaos emellan oss. nu är vi typ tajtare än någonsin igen haha kuul. efter det drog jag en stund till vittinge själv och träffade Pelle där så de va myys! sen till stan igen och träffade my så dygnade vi i våran ensamhet haha och jag kom väll hem runt 5 imorse och deckade då sen sov jag tills 11 ungefär då jag vaknade av att min systers barn var här och röjde men somnade om endå och vaknade 1 sen. har varit uppe sen dess men är ganska död. dunkar musik nu och snackar med Tobias på msn medans jag svarar på meddelanden på badoo som min kära syster tvingade mig att skaffa häromdan hahaha! menmen vi avrundar här.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0