wiho

Det som först började som den mest värdelösaste fredagskvällen i hela mitt liv slutade sen som en oförglömlig kväll. hiho, ja det är sant. alla planer gick åt helvete så trodde jag skulle få sitta hemma igår men tillslut av en slump drog jag till flogsta på fest med massor av trevligt folk som räddade min kväll! sen tog jag bussen hem vid 1 tror jag klockan var för att jag skulle hinna med min sista buss från stan också, pallar fan inte gå mitt i natten igen haha. sov några timmar när jag kom hem och nu har jag precis ätit, ska väll fixa mig snart för att dra mig mot gränby och möta upp jocke och dom en snabbis. senare blir det väll att dra till flogsta igen men my joinar denna gången.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0